szybki-kontakt
Jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy

Roksana Dębowiak

Mam nadzieję, że spodoba Ci się czytanie tego wpisu na blogu. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się marketingiem za Ciebie kliknij tutaj.

22 lipca 2022 Czas czytania: 5 min.

Czy zastanawiasz się, jak wypromować sklep internetowy, aby był lepiej widoczny w Internecie i generował większą sprzedaż? Istnieje wiele metod, które pomogą osiągnąć ten cel. W tym artykule przyjrzymy się najważniejszym z nich.

1. Content marketing

Marketing treści sprowadza się do publikowania contentu, który dostarcza odbiorcom przydatnej wiedzy, pomaga dokonać zakupu oraz pozycjonuje Cię jako eksperta. Strategia ta wymaga czasu, aby zobaczyć pierwsze efekty, jednak gdy już się one pojawią, będą one znaczące i długoterminowe.

Promowanie sklepu internetowego za pomocą content marketingu sprowadza się do m.in.:

2. E-mail marketing

E-mail marketing to jedna z najstarszych form marketingu internetowego. Nie świadczy to jednak o niej źle, gdyż metoda ta dalej się sprawdza i często oferuje świetny zwrot z inwestycji.

Aby wypromować sklep za pomocą tej metody, musisz na początku stworzyć listę mailingową. W tym celu najlepiej oferuj coś w zamian za subskrybowanie newslettera (np. darmowy e-book). Do obsługi samej bazy i wysyłki wiadomości skorzystaj z narzędzi jak MailChimp czy GetResponse.

Jakie treści zamieszczać w samym newsletterze? Wspominaj o nowych artykułach blogowych, podsyłaj podsumowania miesiąca czy też informuj o aktualnych promocjach. Możliwości jest naprawdę sporo i co najważniejsze dzięki e-mail marketingowi możesz wspierać wszelkie inne typy działań promocyjnych.

3. Optymalizacja SEO

Nawet najlepsze strategie marketingowe nie przyniosą efektów, jeśli stan techniczny Twojej witryny nie jest na odpowiednim poziomie. Z tego względu musisz także zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego. Działania z tego zakresu obejmują m.in.:

Podsumowanie

Skuteczna promocja w e-commerce to złożone zadanie. W DNS Group mamy gotową ofertę dla sprzedawców zmagających się z odmiennymi wyzwaniami, prowadzących sklepy różnej wielkości. Obejmuje ona kompleksową optymalizację całej witryny, co pomoże zwiększyć ruch oraz konwersje.

Skontaktuj się zatem z nami i ciesz się lepszą sprzedażą oraz widocznością w sieci!

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

SEO

Każda dobra współpraca zaczyna się od rozmowy 🙂

Napisz do nas i zacznijmy działać!

    Wolisz szybki kontakt?

    Możesz też do nas zadzwonić:

    📞 tel. 22 104 93 33